Gebruiksvriendelijk klantenportal
voor Control Union

Met een nieuwe online omgeving voor klanten heeft Control Union Industrial Inspections haar dienstverlening flink verbeterd. Medewerkers meten, testen en rapporteren bij de klant op locatie. En dat is vaak op een boorplatform midden op zee. Via hun eigen klantenportal kunnen klanten vervolgens de resultaten, certificaten en inspectiegeschiedenis direct inzien. De applicatie is zo ontwikkeld dat deze ook op zee supersnel werkt via een satellietverbinding. En op elk device, van mobiel tot tablet en PC. Wel zo makkelijk.

Service-upgrade

Control Union Industrial Inspections is een inspectiebedrijf in de olie- en gasindustrie en is gespecialiseerd in hefwerktuigen, booreilanden, offshore (tank)containers en alles daartussen. De onafhankelijke specialist opereert in meer dan zestig landen wereldwijd en schrijft veiligheidskeurmerken uit. Control Union focust zich op kwaliteit, integriteit, veiligheid en op een hechte band met klanten. Hier hoort uiteraard een gebruiksvriendelijk klantenportal bij. Het oude systeem voldeed niet meer aan de wensen en eisen van nu. Het was daarom hoog tijd voor verbetering van de klantbeleving.

Dichter bij de klant

Wij creëerden een compleet nieuw klantenportal voor een soepele en snellere samenwerking met klanten. Er zijn diverse API-services opgezet voor een snelle bestandsuitwisseling met het ERP-systeem. Het klantenportal is geen statisch eindproject, maar een proces; de applicatie wordt continu door ontwikkeld. Zo wordt onder andere toe gewerkt naar een persoonlijk dashboard voor klanten.

"Ons oude portal was achterhaald en niet gebruiksvriendelijk. Dat past niet bij Control Union. Met het nieuwe portal hebben we een grote stap gemaakt en kunnen we voortdurend werken aan een betere service. Mede dankzij Bitfactory staan we steeds een stukje dichter bij onze klanten."

Daan Bakkum
Operations Director bij Control Union Industrial Inspections

Geïnspireerd?

Kom eens langs om kennis te maken!

Contact