Please turn on JavaScript to make full use of this website. Or not. It's a free world.

Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te kunnen bieden. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.

Goud voor Tony's Chocolonely in The Lovies Awards!

Yes! De uitslag is binnen; de vakjury van het IADAS (International Academy of Digital Arts & Sciences) heeft Tony’s Chocoplatform uitgeroepen als Gold Winner in The Lovies Awards, categorie: beste website retail & shopping.

Daarnaast heeft het publiek zijn stem laten horen en is het Chocoplatform verkozen tot populairste website in de categorie retail & shopping in de People's Lovies. Iedereen bedankt voor het stemmen, we zijn super trots dat ‘onze’ website deze awards heeft gewonnen!

Wat zijn de Lovies?

The Lovie Awards zijn dé prijzen voor het beste Europese online werk. Websites worden in diverse categorieën beoordeeld door een selecte vakjury bestaande uit grote namen uit de online industrie.

De jury beoordeelt websites op de algemene gebruikerservaring en kijkt naar zaken zoals content, navigatie, design, functionaliteit en interactiviteit.

Daarnaast is er binnen elke categorie een publieksprijs te winnen; The People’s Lovies, waar het Europese publiek zijn stem laat horen.

Tony’s Chocoplatform

In samenwerking met Studio Sugarfree heeft Bitfactory het chocoplatform ontwikkeld. Het is een meertalig/multisite platform met sites, shops en diverse handige tools, zoals de ‘wikkelcreator’ en de gloednieuwe ‘Tony’s Unlimiteds’ tool, waarmee chocofans compleet hun eigen chocoladereep kunnen ontwerpen en personaliseren, van ingrediënten tot de wikkel. De software is gekoppeld aan een echte chocolademachine van Tony’s. Daarnaast zijn alle belangrijke services en processen geautomatiseerd door middel van de koppeling met Microsoft Dynamics & Salesforce.

En nu?

Op 14 november vieren we deze prestatie tijdens de 9e Lovie Awards uitreiking in Londen!

Verder lezen..