Please turn on JavaScript to make full use of this website. Or not. It's a free world.

Service- & client portals

Service- & client portals

Klanttevredenheid is voor de meeste organisaties een van de belangrijke KPI’s. Tevreden klanten zijn tenslotte een voorwaarde voor succes en groei van je business. Wij ontwikkelen aansprekende service- & client portals, volledig toegespitst op de behoefte van de klant. Dat doen we op een agile manier en in nauwe samenwerking met de business en de eindgebruikers.

Je services digitaliseren

Klanten, leveranciers en partners willen hun business online kunnen regelen. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Vanaf elk mogelijk device. Daarbij verwachten zij qua beleving en niveau niets anders dan bij bijv. Apple, Uber of Amazon. Het ontwerpen en bouwen van zulke vooruitstrevende digitale services kan een uitdaging zijn. Hoe kun je hiermee in jouw branche vooroplopen? Bitfactory is specialist in het ontwikkelen van krachtige portal oplossingen. Volledig ontwikkeld vanuit en met de eindgebruiker, maar ook met het doel om je business optimaal te automatiseren.

Alles komt samen

In een service- & client portal komt alle belangrijke informatie uit de diverse business applicaties samen. Daarmee kan de oplossing complex en foutgevoelig zijn. Maar dat hoeft niet. Wij zijn experts als het gaat om solide API-based oplossingen voor ontsluiting van data uit diverse applicaties naar webomgevingen. Wij zorgen voor een stabiele en veilige technische ondergrond die naadloos aansluit bij het bestaande IT-landschap.

Prototyping

Niets zo zonde als wanneer een service of product niet aanslaat. Zeker als je er veel tijd, geld en energie in hebt gestopt. Daarom werken we samen met onze klanten zo snel mogelijk naar een klikbaar prototype. Daarbij betrekken we de stakeholders en eindgebruikers; de mensen waar het om draait. Zo werken we aan draagvlak en betrokkenheid en toetsen we of jouw digitale product een succes kan worden zonder een letter code te hebben geschreven. Effectieve methodes zoals de Google Design Sprint helpen ons om samen in een zeer korte tijd van productstrategie tot getest prototype te komen.

Teamwork = dreamwork

Digitale producten zijn zonder uitzondering onderdeel van complexe technische architecturen. Daarvoor is veel expertise nodig, maar bovenal een perfect op elkaar ingespeeld, multidisciplinair team. Zo’n team smeden vraagt kennis, tijd en aandacht, maar het is onze formule voor succes. Onze vaste klant teams, inclusief strateeg, product owner en servicemanager, staan klaar om direct vanaf de start waarde te creëren. Ook nemen deze teams de verantwoordelijkheid voor innovatie en optimalisatie van het digitale productportfolio van onze klanten.

Applicatiebeheer en optimalisatie

Wij beheren, hosten, monitoren en optimaliseren bedrijfskritische sites en applicaties. Dat doen we proactief, zodat alles als een zonnetje blijft draaien. We werken met vaste servicedesk medewerkers en zien service als onderdeel van een continu ontwikkelproces. Je eigen team, inclusief servicemanager, staat daarom altijd voor je klaar. Een hecht team van diverse specialisten met kennis van jouw sites en applicaties. Gevolg: hoge betrokkenheid, veel kennis, snelle doorlooptijden en bovenal solide digitale producten. Dat noemen wij Super Service!