Please turn on JavaScript to make full use of this website. Or not. It's a free world.

Strategie & product design

Strategie & product design

Wie wint? De organisatie die de beste (digitale) services kan bieden. En wat hebben winnende digitale services met elkaar gemeen? Ze zijn de uitkomst van een heldere strategische roadmap en zijn ontworpen met de eindgebruiker als uitgangspunt.

Impact maken

Succesvolle digitalisering begint met een goede digitale strategie. Het formuleren hiervan hoeft helemaal niet tijdrovend te zijn. Door onze design thinking-aanpak kunnen we in korte tijd tot een winnende strategie komen. In interactieve sessies beantwoorden we samen complexe vraagstukken en ontwikkelen we een strategische roadmap. Daarbij ligt de focus altijd op het maken van impact. Impact op de eindgebruiker en dus uiteindelijk op de business.

Een klikbaar prototype

Niets zo zonde als wanneer een service of product niet aanslaat. Zeker als je er veel tijd, geld en energie in hebt gestopt. Daarom werken we samen met onze klanten zo snel mogelijk naar een klikbaar prototype. Daarbij betrekken we de stakeholders en eindgebruikers; de mensen waar het om draait. Zo werken we aan draagvlak en betrokkenheid en toetsen we of jouw digitale product een succes kan worden zonder een letter code te hebben geschreven. Effectieve methodes zoals de Google Design Sprint helpen ons om samen in een zeer korte tijd van productstrategie tot getest prototype te komen.

UX- en interface design

Uit de test met het prototype komen waardevolle inzichten. Deze nemen we mee in de volgende stappen van het designproces en testen we indien nodig nog een keer. We gaan dieper in op alle belangrijke touchpoints in de klantreis en houden rekening met de beste beleving op alle apparaten. Elk moment, elke interactie moet raak zijn. Alleen dan maak je impact.

Digitale strategie

  • User- & data research
  • Customer experience mapping
  • Concept creation
  • Prototyping
  • Technical architecture
  • Digital roadmaps

Product design

  • Customer journey mapping
  • UX-design
  • Interface design
  • Technical design
  • Design systems