Please turn on JavaScript to make full use of this website. Or not. It's a free world.

Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te kunnen bieden. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Meer weten? Lees ons cookiebeleid.

Support & optimalisatie

Support & optimalisatie

Applicatiebeheer is een vak. Klanten blij maken ook. Ons team staat altijd voor je klaar. Zo nodig 7 dagen in de week, 24 uur per dag. Want je business moet doordraaien.

Je eigen team

Wij beheren, hosten, monitoren en optimaliseren bedrijfskritische sites en applicaties. Dat doen we proactief, zodat alles als een zonnetje blijft draaien. We werken met vaste servicedesk medewerkers en zien service als onderdeel van een continu ontwikkelproces. Je eigen team, inclusief servicemanager, staat daarom altijd voor je klaar. Een hecht team van diverse specialisten met kennis van jouw sites en applicaties. Gevolg: hoge betrokkenheid, veel kennis, snelle doorlooptijden en bovenal solide digitale producten. Dat noemen wij Super Service!

Proactieve monitoring

Als onderdeel van onze Super Service strategie pakken we zoveel mogelijk proactief op. Zo verzekeren we je van een applicatie die altijd op de laatste versie draait. Dat doen we door software, packages en tooling met de beste monitoringstechnieken te controleren en te updaten. Periodiek ontvang je een rapportage van de status van jouw applicatie en kijken we samen hoe we deze kunnen optimaliseren. Voor al onze klanten wordt standaard een performance dashboard ingericht. Desgewenst kunnen we de monitoring en dashboarding verder uitbreiden en inrichten.

De beste tools voor samenwerking

Klanten en teams werken bij ons samen met behulp van diverse slimme tools. Zo kun je als klant zelf online tickets aanmaken en heb je real-time inzicht in de status en voortgang van je service- en project tickets. Hiermee is altijd voor iedereen duidelijk wat we van elkaar verwachten en wanneer.

Groei en doorontwikkeling

In een steeds veranderende wereld ontstaan in hoog tempo kansen door nieuwe (disruptieve) technologie. De specialisten in onze klant teams lopen voorop in hun vakgebied en zijn gespitst op nieuwe trends en ontwikkelingen. Zo helpen we elkaar en onze klanten vooruit.

ISO 27001

Data, en in het bijzonder persoonsdata, is een hot topic. Hoe zorg je dat je op een verantwoorde manier omgaat met de data die je verwerkt? Hoe borg je de veiligheid van gevoelige data? Dat doe je door heldere processen en standaarden te definiƫren en toe te passen in je dagelijks werk. Om die reden zijn we bij Bitfactory ISO 27001 gecertificeerd. Hierdoor kun je erop vertrouwen dat wij onze processen perfect op orde hebben en voldoen aan de internationale standaard voor informatiebeveiliging.