CX design
In Customer Experience design (CX) kijken we verder dan de traditionele aanpak. Alles staat in het teken van de ultieme klantbeleving. Om dat te bereiken, combineren we creativiteit met klantinzichten om gebruikerservaringen te creëren die écht aanslaan bij de doelgroep. Onze designers analyseren gebruikersgedrag en markttrends om hun ontwerpen zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Van het in kaart brengen van customer journeys tot het ontwikkelen van volledig geïntegreerde UX/UI designs: we zorgen dat alle touchpoints bijdragen aan een fijne klantbeleving en hoge conversie.
Onze CX design services
Digital strategy
Een actiegerichte digitale strategie
Hoe kun je kansen pakken in een snel veranderend digitaal speelveld? Soms is er wel een visie, maar geen actiegerichte digitale strategie. Bitfactory neemt je mee om vanuit de customer journey een concreet en succesvol plan te maken.
Concept & prototype
Een creatief concept testen bij je doelgroep
Je hebt een slim idee voor een nieuw digitaal product. Top, het begin is er! Maar hoe weet je nu of jouw idee voor die nieuwe site, shop of app echt aanslaat bij jouw klanten? Vraag het ze! Wij nemen je mee om samen met je doelgroep een nieuw concept en prototype te testen.
UX/UI design
Ontwerpen voor hoge conversie
Uiteindelijk komt alles bij elkaar op dat ene moment, waarop jouw (potentiële) klant wel of niet klikt. Een goed UX/UI design maakt het verschil tussen wel of geen conversie. Als UX/UI design agency helpen we jou met het ontwerp van je site, app en shop, zodat deze optimaal aansluit bij de behoeften van je klant.
User testing
Laat je eindgebruikers testen
Ontdek wat je gebruikers echt willen en verfijn je digitale producten door middel van user testing. Op locatie van je gebruiker, online of binnen de eigen organisatie, met gerichte enquêtes of kwalitatieve interviews: wij organiseren hoogwaardige gebruikerstesten die direct relevante, toepasbare feedback opleveren.