CX design

Samen ontdekken we nieuwe kansen die jouw doelgroep aanspreken. Wij ontwerpen, ontwikkelen en testen digitale producten die jouw klanten blij maken en jouw business laten groeien.

CX design

Alles voor de ultieme klantbeleving

In Customer Experience design (CX) kijken we verder dan de traditionele aanpak. Alles staat in het teken van de ultieme klantbeleving. Om dat te bereiken, combineren we creativiteit met klantinzichten om gebruikerservaringen te creëren die écht aanslaan bij de doelgroep. Onze designers analyseren gebruikersgedrag en markttrends om hun ontwerpen zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Van het in kaart brengen van customer journeys tot het ontwikkelen van volledig geïntegreerde UX/UI designs: we zorgen dat alle touchpoints bijdragen aan een fijne klantbeleving en hoge conversie.

Onze CX design services

Ontwerp digitale producten samen met je doelgroep

Digital strategy

Een actiegerichte digitale strategie

Hoe kun je kansen pakken in een snel veranderend digitaal speelveld? Soms is er wel een visie, maar geen actiegerichte digitale strategie. Bitfactory neemt je mee om vanuit de customer journey een concreet en succesvol plan te maken.

Concept & prototype

Een creatief concept testen bij je doelgroep

Je hebt een slim idee voor een nieuw digitaal product. Top, het begin is er! Maar hoe weet je nu of jouw idee voor die nieuwe site, shop of app echt aanslaat bij jouw klanten? Vraag het ze! Wij nemen je mee om samen met je doelgroep een nieuw concept en prototype te testen.

UX/UI design

Ontwerpen voor hoge conversie

Uiteindelijk komt alles bij elkaar op dat ene moment, waarop jouw (potentiële) klant wel of niet klikt. Een goed UX/UI design maakt het verschil tussen wel of geen conversie. Als UX/UI design agency helpen we jou met het ontwerp van je site, app en shop, zodat deze optimaal aansluit bij de behoeften van je klant.

User testing

Laat je eindgebruikers testen

Ontdek wat je gebruikers echt willen en verfijn je digitale producten door middel van user testing. Op locatie van je gebruiker, online of binnen de eigen organisatie, met gerichte enquêtes of kwalitatieve interviews: wij organiseren hoogwaardige gebruikerstesten die direct relevante, toepasbare feedback opleveren.

Post-its op de ruit plakken
Aan het werk achter het beeldscherm
Collega's achter een beeldscherm

Onze CX design principes

group

Impact maken met prototyping en user testing

expand_more

In co-creatie met klanten en eindgebruikers ontwerpen we snel een prototype en toetsen we of het impact maakt op de business. Daarna gaan we samen door met het ontwikkelen van de eerste versie (MVP).

Draw

Slimme design principes toepassen

expand_more

We volgen geen trends; we maken ze. Door innovaties in CX design op de voet te volgen, weten onze ontwerpers precies wat er nodig is om de juiste snaar te raken en hoge conversie te bereiken. Allemaal in lijn met jouw merkwaarden.

Accessibility

Toegankelijkheid
omarmen

expand_more

Door rekening te houden met de toegankelijkheid van je digitale product zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen ervan kunnen profiteren. Een inclusief product verhoogt de relevantie. Wij ontwerpen volgens de WCAG-richtlijnen.

De beste beleving
creëren?
Ja, ik wil graag meer weten over een sessie voor mijn organisatie!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Privacy*
Als je dit formulier wil verzenden, moet je onze Privacyverklaring accepteren
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.