De optimale customer journey

Jouw klant de beste ervaring bieden op het juiste moment. Dat zorgt voor een goede beleving, conversie en dus groei van jouw business. Maar wat is de beste ervaring? En wat is het juiste moment?

Leer jouw klant écht kennen

Pas als je jouw klant en zijn drijfveren goed kent, dan kan je een customer journey ontwerpen die het verschil gaat maken. Op welke vlakken kan jij je klanten beter, sneller en goedkoper bedienen? En hoe bied je telkens de beste beleving? Dat is de focus bij het ontwikkelen van slimme customer journeys. Wij onderzoeken alle beschikbare data en betrekken jouw doelgroep bij het ontwikkelen van customer journeys die echt impact maken.

De optimale customer journey

Co-creatie en innovatie

Het ontwikkelen van een goede customer journey is de basis voor groei en innovatie. Door te weten wat jouw business nodig heeft en door jouw doelgroep te betrekken, ontwikkel je een complete customer journey.

Merkbeleving en hoge conversie

Door het uitdenken van slimme customer journeys heeft je klant een goede beleving bij jouw merk en gaat hij over tot actie. Hogere conversie dus! Van aankoop en aanvraag tot download. Alle kliks worden effectiever!

Continue optimalisatie

De customer journey is de basis voor continue optimalisatie van digitale producten en diensten. Inzicht in klantgedrag en bijbehorende data zijn het perfecte uitgangspunt voor verdere optimalisatie van de customer journey.

Aan de slag

Gemakkelijk en snel een goede customer journey ontwikkelen? Wij doen niet anders! In de factory komen onze customer journey specialisten samen met jouw team en je doelgroep om customer journeys te ontwerpen die echt impact maken. Of je nu klein wilt beginnen of het groots wilt aanpakken; wij helpen jou! Het programma voor de ontwikkeling van een customer journey bestaat uit:

  • Intake- en inspiratiesessie
  • 3 tot 6 core-sessies in onze factory en/of op locatie
  • Eindpresentatie en opvolging

Het traject heeft maximaal 4 weken doorlooptijd. Wil je sneller? Volg dan ons ‘Fast-Lane’ traject waarbij we met elkaar in 1 week de nieuwe customer journey lanceren.

Een krachtige customer journey?

Of wil je weten hoe wij dit aanpakken? Vraag het onze UX Designer Dagmar!